ilseinmallorca.reismee.nl

Bijna 3 maanden erop zitten!

Hallo Nederland!

Aller eerst wil ik zeggen: Haha nu hebben jullie ook eindelijk super warm weer, is het nog uit te houden?

Cool
Hier is het zo warm dat je 's nachts niet meer kunt slapen
Surprised
Veel succes Nederland!

Eindelijk naar 3 weken is hij dr dan weer, een reisblog! Het heeft even geduurd maar heb het super druk gehad en ook ff geen internet gehad,, het blijft Spanje natuurlijk!

Het uitgaans leven hebben we zeker nu goed ondekt, als ik 's avonds niet op me kamertje te vinden ben dan ben ik in de bar:D Zeer gezellig met oude collega's van hotel Panoramic. Soms ook iets te gezellig dat ik 6 uurthuis kom, heel normaal hoor hier!

Heb afgelopen tijd veel leuke excursies kunnen doen.

Ik ben wezen duiken met Thamar en haar vader, super joh! Ga ik zeker nog vaker doen, het water is zo helder en je ziet duizende vissen! Ben gelukkig nog geen octupus tegen gekomen want die zitten hier ook

Surprised

Ookhebben we met Thamar's haar ouders en met me lerares een boottochtje gedaan langs de kust, erg gezellig. En dan blijkt ook nog dat de 2 finnen van andere hotel ook mee gaan op de boot. We hadden wel erg gelachen. Het is een prachtige kust.. met vele berggeiten! Hoe die daar tog kunnen leven op de rotsen is voor mij nog steeds een raadsel

Ook ben ik vandaag naar het waterpark gegaan. Het is zo warm hier laatste tijd dat ik het liefste hele dag in water zit. Dus een dagje van de hoogste glijbanen afgegaan! Zeker een aanrader

Laughing

Nu heb ik er 3 maanden op zitten maar het voelt nog steeds dat ik hier 2 weken zit. Ik heb zoals jullie merken erg naar me zin en verheug me erop dat me ouders volgende week komen en ze alles moois van het eiland laat zien.

Nou dit was weer mijn blog.. ik zal er snel weer een volgende opzetten.