ilseinmallorca.reismee.nl

Hoe het leven erbij staat op Mallorca

Hallo Luitjes!

Nee ik ben niet op zee afgedreven met mijn luchtbedje, ben zo druk met werken dat ik geen tijd heb om een leuke blog te typen.

Het leven in Mallorca gaat z'n gangetje. Vandaag heeft het zojuist 2 minuten lang geregend! Een wonder... Ben extra naar buiten gegaan om te kijken of het wel waar was.. Het is hier namelijk bloedje heet, gelukkig hebben we een fantastische airco

Laughing
Het strand is onze uitvlucht naar een paar uurtjes werken met onze altijd vrolijke baas...
Tongue out

Het werken gaat wel goed hoor, ze laten me zelfs alleen receptie doen, moet soms openen en sluiten. Vind met z'n 2 wel leuker want dan heb je nog wat te kletsen.. Gelukkig komen de gasten naar mij toe om een leuk praatje te maken

Laughing
Of ik ratel door over wat er te zien is op het eiland zo dat de tijd sneller voor bij gaat. De gasten zijn blij en ik heb me tijd weer vol gekletst.

Vandaag is er een nieuwe student gearriveerd. Ze komt uit Estonia en gaat bij de receptie werken

Laughing
Heerlijk dus want kunnen Thamar en ik eindelijk tegelijk vrij hebben en leuke dingen gaan doen. Want hebben nog geen grote uitstapjes kunnen doen om het eiland te verkennen. Deze week willen we graag naar de hoofdstad Palma gaan als de baas het toe laat
Tongue out
Voor dat je het weet is het feestje weer voorbij en zit ik in het koude kikkerlandje met een bruin kleurtje!

Het nacht leven komt hier goed tot gang en dat is goed te merken aan onze nachtrust. Niet dat wij nog veel zijn uitgegaan want hebben we ga geen tijd voor (en slaaptekort omdat het eten nog steeds niet is verbeterd, de eettentjes worden rijk van ons)... En we kunnen zelf een feestje bouwen in onze kamer doordat de muziek in onze kamer nog te horen is van de disco! Al missen we onze vertrouwde uitgaansplek De Radstake wel! Dus als ik thuis ben weten jullie waar ik zaterdag te vinden ben!

Onze oude collega's van Hotel Panoramic logeren voor een aantal dagen in ons hotel, heel gezellig alleen onze privacy is weg omdat ze elke dag 2 bruine meiden op het dak terras zien zonnen die zwart willen worden. Wel krijgen we alle roddels te horen (ja we blijven toch nederlanders) en horen we naar welke uitgaansgelegenheden en barretjes moeten gaan, altijd handig

Laughing

Verder is er niet veel nieuws, wel is er een nieuw gironummer opgezet:

HELP THAMAR EN ILSE DE ZOMER DOOR ZODAT WE GROENTE BINNEN KRIJGEN:

STORT OP GIRO 455

(voor elke storting krijgt 1 dag zon er voor terug)

Binnenkort komt er weer leuke blog op te staan met alle leuke ervaringen van de vele uitstapjes activiteiten!

Ciao

Reacties

Reacties

groetjes uit azewijn

we sturen je binnenkort een flinke bos wortelen,die zijn het langst houdbaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!