ilseinmallorca.reismee.nl

Mijn laatste blog

Vrijdag is het dan zover. Terug naar Nederland.

De afgelopen twee weken is het hier nog steeds prachtig weer geweest.
Het zal daarom extra koud zijn als ik terug naar Nederland ga. Zet de
kachel maar aan als ik kom.

Vorige week ben ik naar de nummer 2 show van Europa gegaan; Pirates.
Chris had me uitgenodigd om met hem mee te gaan. Het was fantastisch!
Je wist soms gewoon niet waar je moest kijken, zoveel acrobatic. De
volgende ochtend lag er een dvd voor me. Cris had de dvd van Pirates
gegeven.

Afgelopen woensdag heb ik de ena laatste Fin van Panoramic gedag
moeten zeggen. Het is nu erg stil zonder hem. Ook besefde ik dat mijn
einde snel in zicht was.

Zaterdag is Keisha tot vandaag in mijn kamer ingetrokken omdat het
hotel weer overboekingen heeft. Gelukkig heb ik met Cris kunnen
regelen dat ik in zijn hotel kamer slaapt. Hij heeft namelijk in de
buurt zijn eigen appartement en gebruikt de kamer alleen als opslag
plaats voor zijn Thomas Cook papieren.

Vele gasten die afgelopen Mei in het hotel kwamen, zijn nu weer in het
hotel. Dit zijn de leuke gasten want ze zijn niet van de grote steden.
De gezelligheid van toen is weer terug!

Vandaag is mijn laatste werkdag, erg raar. Zoals Maria Jose zegt kan
ik wel een boek maken welke grappige en gekste dingen in het hotel
zijn gebeurd.
Ook heb ik vanmiddag al afscheid van een haar moeten nemen. Met Maria
heb ik de meeste tijd moeten werken en ze vond het heel jammer dat
mijn tijd erop zit. Ze heeft me helemaal dood geknuffeld en is huilend
vertrokken.
Ook is mijn afgelopen tijd aangeboden om langer te blijven en volgend
jaar terug te komen. Ik heb ze daarvoor bedankt, want denk niet dat ik
het wil. Het zal nooit het zelfde zijn als ik terug kom.

Dit worden mijn laatste avonden in de Duck. Net zoals gisteren zal het
een grote bende worden. Wat zal ik de bar toch missen!

Morgen avond/vrijdag morgen neem ik van iedereen afscheid en vertrek
daarna naar het vliegveld per taxi. Het zal de raarste vlucht ooit
worden. Na 5 maanden het eiland verlaten waar ik het zo goed had.
Misschien zie ik mensen die ik hier ontmoet heb nog een keer. Ik ben
van harte welkom in Mallorca en Finland.

Tot snel Nederland,

Besos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!