ilseinmallorca.reismee.nl

De laatste 3 weken!

Buenes Tardes!

Het zit er al weer bijna op, de laatste 3 weken zijn ingegaan!

Ik heb best zin om naar huis te gaan.. Wat ik eerst niet had. Alle vrienden gaan naar huis en ik ben een van de laatste. Thamar is nu anderhalve week geleden vertrokken en het is erg stil in de kamer.

Gelukkig waren Tobias & Anthony 2 weken op bezoek gekomen en hebben het erg leuk gehad. Ze hebben heerlijk voor me gekookt! Het was een 5 sterren maaltijd ( en dat in zo'n klein keukentje )

Natuurlijk heb ik ze het eiland laten zien, doormiddel van een geweldige actieve tour. En we waren al zo moe van het uitgaan. Want uitgaan in C'an Picafort kun je zeker!

Ook zijn we naar het Western Waterpark geweest. Wat een glijbanen, en wat een snelheid!

Voor de rest zijn we bruin (sommige rood) gebakken op het strand.

Helaas kwamen na deze 2 weken ook een einde en heb ze vandaag naar het airport gebracht.Het is nu al erg rustig hier, ja ik mis jullie nu al jongens met dat gevloek en getier haha.

Wel lag er een cadeautje toen ik weer thuis kwam van Aleksi: Een verzameling van dvd's zodat ik me niet zal vervelen als ik alleen ben.

Dit waren mijn belevenissen weer, ik zal jullie nog op de hoogte houden voordat ik weg ga.